© ©WGDDonauOberoesterreichTourismusGmbHCMVisuals Donauradweg reloaded, Radfahrer radeln am Donauradweg Grein

Na cestě podél

povrch cesty:
Turistická cesta

powered by TOURDATA

Výchozí bod: Haibach; koncový bod: Unterhindling nebo okružní trasaZnačení: 3Délka trasy: 10 km; 3 hodinyCharakteristika: nenáročný výstup na Mistberg (listnatý les) na nádhernou vyhlídku Freinberg - na vyhlídku tří řek - a zpět dolů do romantického údolí Dunaje.Trasa: Od bývalého hraničního přechodu Haibach se po přechodu silnice Freinberg odbočí do výstupu na Mistberg. Projdete zalesněnou oblastí, dostanete se na kopec Unterfreinberg a směrem k Freinbergu si vychutnáte výhled na Pasov. Po odpočinku u "Weinbeißer" minete "Troadkasten" a odbočíte směrem na Hinding. U "Blaas" se vám naskytne fascinující výhled na Pasov. Poté odbočte do údolí Dunaje, které máte před sebou, a užijte si příjemnou zastávku u "Nibelungenstüberl" a "Faberhof" na Dunajské cyklostezce v Hindingu. Nebo můžete začít na Dunajské cyklostezce u bývalého hraničního přechodu Achleiten (Kräutelsteinweg), vyšlápnout si na Donauleiten, kolem malebných statků až do kopce k "Blaas" s gastronomickými specialitami. Pokračovat můžete libovolným směrem po turistické stezce č. 3.
Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku
Výhodné roční období
  • jaro
  • léto
  • podzim

O informace požádejte na výše uvedeném kontaktu.