© ©WGDDonauOberoesterreichTourismusGmbHCMVisuals Donauradweg reloaded, Radfahrer radeln am Donauradweg Grein

Na cestě podél

povrch cesty:
Asfalt, štěrk, suť

powered by TOURDATA

Tato turistická trasa má číslo 4. Fyzická pohoda je zde nejvyšší prioritou. Začínáme v bývalém hostinci Kellerwirt naproti skladišti. Kousek půjdeme po pěšině směrem na Schärding a mineme Christinenhof(+43 7717 7851), místo setkání jezdců. Poté odbočíme doprava na nákladní silnici Reiting a po cca 200 metrech odbočíme doleva jihovýchodním směrem po lesní cestě k silnici. V Kößlau jdeme opět krátce po asfaltu, přejdeme na luční cestu, dvakrát po sobě přejdeme silnici a dostaneme se na polní cestu. Zpočátku po okraji lesa, pak projdeme lesem a po luční a polní cestě dojdeme do Walleitenu k hostinci Gasthaus Sageder (tel. 7393).

Po zastávce na občerstvení se vydáme po nákladní silnici Sagedt. Kolem luk a bramborových polí odbočíme vlevo na dálkovou turistickou trasu v Sagedtu, přejdeme Keßlastraße v Edernu a po lučních a polních cestách zamíříme k hostinci Auinger ve Fraunhofu (Tel. 7337).
Z Fraunhofu nás cesta vede asi 400 metrů mírně do kopce a před úsekem lesa po levé straně na lesní a luční cestu. V Grüblu procházíme kolem Sauwald-Erdäpfelhalle. V Lehenu se vrátíme na zpevněné polní cesty, na rozcestí se držíme vpravo, u paneláků odbočíme vlevo a přijdeme do obce St. Aegidi. Na závěr našeho příjemného putování nás u farního kostela přivítá Kirchenwirt (tel. 7304).
Mezinárodní předvolba: +43(0)7717 71000
Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku
Výhodné roční období
  • jaro
  • léto
  • podzim

O informace požádejte na výše uvedeném kontaktu.