© ©WGDDonauOberoesterreichTourismusGmbHCMVisuals Donauradweg reloaded, Radfahrer radeln am Donauradweg Grein

Na cestě podél

povrch cesty:
Asfalt, štěrk, suť

powered by TOURDATA

Nahoru a dolů městem a lesem Od startu na hlavním náměstí vede trasa z centra města přes obytné čtvrti nahoru na Karlingberg. Prvním stoupáním je výstup po cestě Schützenweg. Kolem pštrosí farmy Mostheurigen Karlingberger přejdeme ulici LAndesstraße. Trasa vede kolem osady Poschachersiedlung k přechodu pro chodce. Zde přejdeme silnici a pokračujeme po ní z kopce dolů do Kuchlmühle. Před Kuchlmühle vede cesta západním směrem - což vám nemusí bránit v tom, abyste si v tomto tradičním hostinci vychutnali svačinu nebo nápoj.
Turistická trasa překračuje Naarn a hlavní silnici a poté vede po příjezdové cestě ke střelnici na hliněné holuby. Toto dlouhé, většinou stinné stoupání vede na okraj okresu Lanzenberg. Za jasného počasí si zde můžete krátce odpočinout a vychutnat si rozsáhlý panoramatický výhled přes údolí Dunaje až k Alpám. Po několika metrech na jih se trasa prudce větví doleva a vede dolů po silnici. Po přibližně 1 000 metrech si dejte pozor - trasa se prudce větví doprava a asi 100 metrů vede po okraji lesa, než se odkloní do lesa. Podél potoka Hinterbach, který zde také pramení, vede cesta do osady Oberer Vormarkt. Zde uděláme smyčku a projdeme kolem lomu na mlýnské kameny Scherer. Stezka č. 4 vede přes osadu a dále do obecního lesa. Zde nás čeká nejnáročnější část trasy: stezka vede z kopce do Stefaniehain, kolem hliněné stodoly (lze ji navštívit pouze po předchozí domluvě a pouze pro skupiny 6 a více osob) zpět na Mühlsteinstraße a zpět na náměstí.
Parkování
  • parkovací místa: 75
  • Parkoviště pro autobusy: 1
Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku
  • Vhodné pro skupiny
  • Vhodné pro děti (6 - 14 roky / roků)
Výhodné roční období
  • jaro
  • léto
  • podzim

O informace požádejte na výše uvedeném kontaktu.